♥Forever Imperfect♥
sweet owner



Diaries Owner Linkies
hello peeps ! welcome to super awesome.Im Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi owner this pinkyy blog =D

Muara Hati

Bigfoots!

 Online
Please be nice
Harsh words are NOT allowed
Leave your url blog only!
Jika anda adik beradik cik anon dan sewaktu dengannya datang sini nak buat kacau baik berambus sekarang jugak!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi
Others:   


7Hari mencintaiku :'(

Assalamualaikum... Intan xtaw nk post ap? Korang ap kabar? Sihat hmm baguslah intan pun sihat jugak :-D Tapi kan lately ni intan selalu sangat abiskan masa duk dlm bilik Intan selalu jugak xleh tido dgn lena abis mata intan ni dah jadi mcm panda Entahlah.. Intan pun xtau kenapa Dgn pakcik pun intan xlyn dia call msg sume intan buat bodoh je Im sorry pakcik lately ni aku mmg mcm ni dgn parent aku pun aki xbanyak ckp Entah la hurm hati aku rasa kosong gila skrg ni Entah kenapa aku rasa xheppy langsung pung Depan parent je aku bwat2 heppy :'( Pakcik aku rindu kat kau sangat2 tapi... Pakcik aku rindu dia! Rindu sangat2 pakcik Aku rasa mcm xde sape2 aku rasa mcm aku sorang2 je aku xde tempat nk mengadu nk luahkan apa yg aku rasa Mmg mama and abah aku ada tapi sebagai anak aku segan nk luahkab aoa yg aku rasa dgn dorang Pakcik! Aku... Rindu kau Pakcik! Aku rindu dia! Aku nak dia! Hai pakcik aku tak tahu lah sampai bila aku akan jadi gini :'(