♥Forever Imperfect♥
sweet owner



Diaries Owner Linkies
hello peeps ! welcome to super awesome.Im Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi owner this pinkyy blog =D

Muara Hati

Bigfoots!

 Online
Please be nice
Harsh words are NOT allowed
Leave your url blog only!
Jika anda adik beradik cik anon dan sewaktu dengannya datang sini nak buat kacau baik berambus sekarang jugak!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi
Others:   


rindu gila nak hupdate blog ni :')

Assalamualaikum and hello everyone :D Intan rindu gila kat korang :') Korang rindu intan tak? Mesty tak kan? It okay intan tahu intan ni sape*merajuk Okay arr seblum intan bebelbebel lgi biar intan laplap habuk this blog dlu ek? Amboi byknye habuk aaasim*dah merah dah hidung intan.. Okay done habuk dah takde dah blog intan dah bersih 100% :) Korang buat apa cuti ni? Pegi jalan-jalan with family Hmm untunglah intan duduk umah jea :'( 29 Nov ni baru balik kampung my mom tu pun 3 hari je then back to normal Actly intan tgh risau fikir pasal result PMR xtahu bila keluar tapi rasanya bulan 12 Sape sape yg tahu bila keluar result PMR sila silalah text or call me okay? #Merindui Mr.Kanakkanak Rebina saya :* Saya nk awak tahu walau apapun yg jadi and akan jadi awak tetap dalam hati saya and saya akan selalu sayang and rindukan awak mr kanakkanak rebina Hope kita berdua dapat result yg baik Pakcik? Pakcik kita buzy dgn kedai dia lah whahtever aku nk kau tahu aku rindu kau sangat sangat pakcik aku hope sangat kita berdua dapat result yg ter.baik utk kita kejar citacita and impian kita : ) sayang kau!! Just friend okay jgn salah fhm pulak dah ye pakcik kau kan dah ada seri dlm hati kau tu sape lgi klu bkn miss M kan?haha jgn mrh gurau je