♥Forever Imperfect♥
sweet owner



Diaries Owner Linkies
hello peeps ! welcome to super awesome.Im Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi owner this pinkyy blog =D

Muara Hati

Bigfoots!

 Online
Please be nice
Harsh words are NOT allowed
Leave your url blog only!
Jika anda adik beradik cik anon dan sewaktu dengannya datang sini nak buat kacau baik berambus sekarang jugak!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi
Others:   


Terima kasih :')

Assalamualaikum :')
Terima kasih laa sbb kutuk aku tadi
Terima kasih bebanyok mung kutuk aku tadi
Aku memey dop sesepurna demo tapi ingat sikit dalam dunio ni tak dop orang yg sempurna
Disisi Allah mung aku siapo pung sama jea
Yang membezakan kita adalah amalan kita pada Allah jea
#Intan xpernah pun mintak intan lahir macam ni :')
#alhamudullilah..kau kutuk aku dpt pahala kau yang dapat dosa terima kasih :D