♥Forever Imperfect♥
sweet owner



Diaries Owner Linkies
hello peeps ! welcome to super awesome.Im Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi owner this pinkyy blog =D

Muara Hati

Bigfoots!

 Online
Please be nice
Harsh words are NOT allowed
Leave your url blog only!
Jika anda adik beradik cik anon dan sewaktu dengannya datang sini nak buat kacau baik berambus sekarang jugak!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi
Others:   


:')

Dear me, kau dengar  baik baik apa aku nak cakap kat kau ni... Hmm kau lupakanlah dia kau teruskanlah life kau dengan orang yang sayangkan kau... lupakan dia yang tak pernah sekali pun pandang kau and sayang kau :'(
Hmm... aku tahu semua ni susah buat kau hadapi seorang diri sebab takde siapa pun sebenarnya yang faham kau kecuali aku hati kau.. biarpun kau cakap kau ada pakcik  yess kau memang ada dia... tapi hakikatnya takde seorang pun faham kau yang susah gila nak lupakan dia termasuk pakcik dia just boleh dengar jer apa yang kau cakap tapi pakcik kau tu takkan faham kau sebab dia tak lalui apa yang kau lalui... kau kena move on INTAN ADRIANNA! Dengan hidup kau aku taknak tengok kau bersedih lagi hanya disebabkan seorang lelaki yang tak pernah cinta kau.. kau kena kuat intan masih ramai lagi orang yang sayangkan kau even dia tak sayang kau... kau still ada mama abah kawan kawan and kazen kazen yang sayangkan kau.. and mybe orang yang dah lama gila tunggu kau untuk terima dia sepenuh hati kau.. cubalah kau terima dia aku yakin kau akan lebih bahagia dengan dia sebab dialah orang yg sayang kau sepenuh hati dia even kau tak sesempurna mana tapi tengok dia tetap sayangkan kau kan? Hmm so fikirlah baik baik apa yang aku cakap kat kau ni aku just nak kau bahagia je aku nak tengok kau tersenyum selalu bukannya menangis selalu :)
#harap maaf if dalam post kali ada menyingung hati sesiapa saya tak berniat pun even sebesar kuman pun nak sakitkan hati sesiapa sesungguhnya post kali ni saya tidak focus dan biarkan jari saya yg menaip tanpa membava apa yg saya luliskan disini saya hamya mengikut gerak hati saya yang sedang bersedih ketiks ini maaf jika terdopat kesalahan ejaan kerana disaat ini saya main tulis aje dah tangan gatal nk tulis dekat vlog ni