♥Forever Imperfect♥
sweet owner



Diaries Owner Linkies
hello peeps ! welcome to super awesome.Im Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi owner this pinkyy blog =D

Muara Hati

Bigfoots!

 Online
Please be nice
Harsh words are NOT allowed
Leave your url blog only!
Jika anda adik beradik cik anon dan sewaktu dengannya datang sini nak buat kacau baik berambus sekarang jugak!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi
Others:   


Menyesal :'(

Assalamualaikum..
Hye harini intan nak cakap pasal someone ni
Eh dia bukan someone yg special kay
Intan tengah sakit hati gila gila dgn dia!!
Sape? Rasanya takpayah intan mention name dia kt sini buat sakit hati intan jee
Hey! Kau pehal hah? Tak puas hati ckp arr depan depan xyah ckp belakang!
Kau cakap aku macam macam ikut mulut kau jee kan?
Depan aku punye laa baik mcm pijak semut pung tak mati kan
Tapi kau jgn ingat aku xtahu psl kau eh even depan semua org kau tunjuk yg kau tu baik
Hey! Jgn ingat kau anak dato anak orang kaya kau boleh cakap orang sesuka hati kau eh?
Harta bapak kau tu boleh habis laa so jgn nak tunjuk yg kau tu bagus sangat eh?
Menyesal aku sebab TERsuka kau dulu an masa form 1 but nasib baik aku dapat tahu perangai kau yg sebenarnya macam mana
Eh orang macam kau ni kan mmg tak guna tahu tak? Sape yg jdi bini kau nanti kan mmg kesian laa an dapat laki mcm kau ni dah laa tak bertanggungjwb langsung datang sekolah reti nk main main jee weh sedarlah diri sikit kita ni dah form 4 tau bukan budak kecik umur 4 tahun kay
Aku harap kau boleh laa ubah perangai kau tu kesian doe bapak kau kerja kuat tapi kau mcm ni
Taknak belajar berhenti jee la drpd kau habiskan duit bapak kau mcm tu jee