♥Forever Imperfect♥
sweet owner



Diaries Owner Linkies
hello peeps ! welcome to super awesome.Im Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi owner this pinkyy blog =D

Muara Hati

Bigfoots!

 Online
Please be nice
Harsh words are NOT allowed
Leave your url blog only!
Jika anda adik beradik cik anon dan sewaktu dengannya datang sini nak buat kacau baik berambus sekarang jugak!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi
Others:   


Rindu kau yang dulu kawan :'(

Assalamualaikum...
Aku tak tahu why malam tu kita gaduh...
Yeah mmg salah aku :(
Tapi sebenarnyaa kan kau yang start dulu...
Yelahh kau tuduh aku mcm mcm doe kau ckp aku saja je buat mcm tu apa alasan kau entah aku taktahu
Kau ckp aku propa lah apalah hmm
Betul doe aku taktahu semua tu and tu bukan rancangan aku untuk mintak simpati dari kau
Serious doe aku tak buat then kau msg aku ckp kau nk tukar port kita and bla bla bla
Then kau still tuduh aku buat semua tu hmm that time aku rasa down gila doe bila kau still tuduh aku buat semua tu aku still layan kau punye msg right? Tapi kau tengok msg aku mcm apa je kan sorry pasal msg tu semua aku takde niat nak buat mcm tu tapi masa tu aku rasa mcm hmm down gila! :( kawan aku sendiri tak percayakan aku? :'(
Pastu kau send msg kt aku.. pujuk aku tapi aku tak makan pujuk kau sebab aku sakit hati gila dgn kau
Aku reply msg kau aku ckp segala-2nya thenn aku ckp aku benci kau yes aku benci kau yg sekarang ni sbb kau dah lain gila
Yela dah ada kwn ramai kan  so agaknye la kau bangga lah kau ada byk kawan
Pastuh aku tengok kau tak adil dalam persahabatan kita kau byk lebihkan tuttut aku rasa kau tahu sape yg aku maksudkan
Aku tahu dia anak kawan mak kau tapi... fikir sendirilah doe kau dah besar retilah jaga perasaan org kt sebelah tepi kiri kanan kau doe aku hrp kau faham apa yg aku maksudkan  aku bukan tak bagi kau kwn dgn dia and bukannya aku cemburu tgk dia dgn kau tapi aku rasa bila aku ada dgn korang aku mcm tunggul jee kt depan mata korang nk ckp sikit xboleh punye so terpakselah aku dgrkan aje apa yg korang dua ckpkan
Aku rasa kau dah byk gila berubah aku xtahulah kau tahu tak tapi aku sebagai kwn aku nampak semua tu
Aku taknak kau yang skrg aku nk kau yg dulu
Or kau nk suruh aku bla daripada hidup korang berdua?
Hah masa aku tak dtg exam kau ckp apa pasal aku?
Tak sangka doe kau mcm ni skrg :(
Hari paper sains tu aku dtg then rehat tu sebenarnyaa aku taknak pegi kt pondok sbb aku tahu kau mesti ada kt situ
Tapi hmm aku terpakse sbb ekin fatin ckp suruh aku pegi jugak even aku xkwn dgn kau
Masa aku dtg tu kau nampak aku tapi kau buat taktahu je aku xkisah sbb aku dah pernah ckp if kau nk bencikan aku pasni aq xkisah
Okay sebelum aku publish entry ni aku nk ckp satu je pleaselah berubah kalau kau heppy dpt kwn ramai sebenarnya semua tu kejap je xkekal pun dorang kwn kau mse kau tgh heppy skrg ni mse kau susah sorang dua jee yg mampu tolong kau btw aku hrp kau maafkan aku halalkan semua benda yg kau bagi/belanja aku... aku pun dah halalkan semuanya even aku tak pernah bagi kau apa pun and aku dah maafkan semua kata kata kau yg dah buat aku kecik hati dgn kau..
Aku sedar aku mintak maaf ni pun tak dapat nk pulihkan hubungan persabatan kita.. :')
#harap kau sudi baca entry aku untuk kau ni