♥Forever Imperfect♥
sweet owner



Diaries Owner Linkies
hello peeps ! welcome to super awesome.Im Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi owner this pinkyy blog =D

Muara Hati

Bigfoots!

 Online
Please be nice
Harsh words are NOT allowed
Leave your url blog only!
Jika anda adik beradik cik anon dan sewaktu dengannya datang sini nak buat kacau baik berambus sekarang jugak!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Intan Adrianna Mohd Fauzi
Others:   


Dear Capital Double I

Assalamualaikum...
Awak.. spm tinggal lebih kurang 2minggu je lagi kan*awak yg spm saya yg berdebar-II :(
That mean awak dah nak abes sekolah dah :/ *hmm
Kenapa bila saya dah mula syg kat awak kena pergi :(
Awak dah 4 month kan kita 'kwn rapat' hmm
Awak saya nak awak tahu yg saya syg awk sgt-II,saya happy bila awk ada dekat dgn saya,awak selalu buat saya tersenyum,awak terime segale kekurangan saya..*awak please jgn tinggalkan saya sorang-II
Saya amat perlukan awak.. Awak selalu bagi semangat kat saya supaye study betol-II*awaklah semangat saya selame ni :')
Awak saya sayang awak sgt-II
Awak kenapa awak ckp dgn aunty yg awak syg kat saya? Kenapa awak xcakap sendiri dgn saya? *saya dah lama tunggu awak ckp mcm tu kat saya sendiri tapi.. :/
Kalau boleh saya nak ckp je kat awak yg saya sygkan awak jugak tp saya taknak jadi perigi cari timba :( *even saya tau awk jugak sygkan saya just awak blum ckp kt saya sendiri.. Saya ni perempuan xkan la pulak saya nk gi mengaku kat awk yg saya sygkan awak*kalau saya nak je saya gi ckp kat awak tp saya fikir saya ni perempuan..
Awak hopefully walaupun awak dah abes sekola nnti kita ttp berhubung antara satu sama lain ye? :/
*saya takkan pernah lupakan awak :')
*saya mesti rindukan awak bila awak dah abes sekola nnti :')
*saya sayang awak even awak tak sehandsome Izzue Islam :D
*terime kasih awak sbb terime segale kekurangan saya.. Terime kasih jugak sbb awak menjadi penyeri dlm hidup saya dan selalu buat saya happy bila saya dgn awak!
*saya akan ingat semua kenangan kita sampai bila-II
*mengenali awak adalah kenangan paling indah dlm hidup saya :')
*saya doakan awak dapat jwb dgn baik dan dapat result yg cemerlang :D